livetisims

Alla inlägg under april 2013

Av Simmer Nea - 27 april 2013 12:00

Tidinställt inlägg 

Jag har typ inte skrivit nått annat än 30-dagars utmaningsinlägg, men det kommer väl mer "normalare" inlägg när jag är klar med 30-dagrs utmaningen...Bara 3 dar kvar! :D

Dag 27:--Sims 1, Sims 2 eller Sims 3?-- 

Jag har nästan aldrig spelat sims 1, förutom en gång hos en kompis. Jag tyckte det var rätt så tråkigt, men om TS2 och TS3 inte funnits hade jag kanske gillat det! När jag spelade TS2 så tyckte jag det var så OTROLIGT kul men när jag fick TS3 så blev det min nya favorit! Så då vinner ju The Sims 3!

 

Random bild...

Av Simmer Nea - 26 april 2013 14:28

Dag 26:--Vad är det konstigaste som hänt under spelomgång?-- 

Det var nog när jag och min storasyster spelade sims 2. Vi hade anlitat en trädgårdsmästare men istället kom det flera simmar som såg exakt likadana ut! Och de började dessutom sova i våra sängar, äta ur vårt kylskåp och duscha i våra duschar...Så det är nog det absolut konstigaste som hänt!

 

Av Simmer Nea - 25 april 2013 12:00

Tidinställt inlägg 

Dag 25:--Hur ser jag ut som sim?-- 

Jag försökte verkligen med simmen, och den blev ganska lik... Hon heter Nea Lång (jag heter egentligen inte Lång bara nått i den stilen). Hon finns i min studio på thesims3.com. På klädstilarna valde jag lite vad som helst , eller så valde jag nått jag bara känner mig bekväm i.

 

 

Ni kan ladda ner henne HÄR! Hon är som ni ser en tonåring, jag tycker att barnen är alldeles för barnsliga! :S

Av Simmer Nea - 24 april 2013 12:00

Tidinställt inlägg 

Dag 24:--Kina, Egypten eller Frankrike?-- 

Jag gillar nog Kina minst (Shang Simla) och Frankrike och Egypten mest men jag gillar nog allra mest Al Simhara (Egypten). Mest för att det finns många pyramider och byggnader som också finns påriktigt!

 

Pyramiderna i sims.

 

Pyramiderna på riktigt. (Inte min bild!)

Av Simmer Nea - 23 april 2013 12:00

Tidinställt inlägg

Dag 23:--Fuska till pengar eller jobba för pengar?--

Förr (just när jag hade börjat spela sims) så fuskade jag ALLTID, och då menar jag alltid, så fuskade jag till mig pengar med motherlode (50 000 simdaler). Men nu så är det mycket, mycket roligare att ha simmarna att jobba för pengarna och tjäna på det viset! Om ni inte har provat det, så gör det! 

  

Av Simmer Nea - 22 april 2013 16:19

Just nu är jag såå glad! Jag vann nämligen i Nessies tävling om simpoints! Och nu tycker jag att ni ska kika in hos henne på hennes blogg: NESSIES SIMSBLOGG! Var allt jag ville säga åt er och hon kommer ha fler tävlingar i framtiden så då kanske ni vinner! :)

 

//Happy Simmer Nea :P

Av Simmer Nea - 22 april 2013 12:00

Tidinställt inlägg

Dag 22:--Serietidningar eller böcker?-- 

Denna fråga tyckter jag själv var väldigt, väldigt onödig! Egentligen vet jag inte varför jag ens hade med den, antar att jag var desperat... Hursomhelst nu till frågan! Jag tycker om att det finns så otroligt många serietidningar men jag gillar även att man kan skriva böcker och läsa dem och vinna pengar på dem! Så jag väljer nog böcker.

  

Av Simmer Nea - 21 april 2013 12:00

Tidinställt inlägg 

Dag 21:--Vilka simsbloggar läser jag?-- OBS:Alla bilder i detta inlägg tillhör mig! 

Jag läser 6 simsbloggar och följer 2 simblr's. 

1.Fantas simsblogg! Det är klart jag läser Fantas blogg och om ni inte redan läser hennes blogg rekommenderar jag att ni gör det! 

 

2.Alltomsims! Jag läser också självklart Sagas och Emblas blogg, gör det ni också!

3.Simsdeluxe! Om du vill ladda ner saker ska du titta in hos Sara, hon tipsar mycket sånt!

4.Simsing! Jag hittade nyss Simsing's blogg men den är då verkligen bra! Särskilt familjeinläggena (Hawks, Evans och Adkins) är superbra!


5.ISims! Isims skriver om allt sånt där viktigt man behöver veta, t.e.x nya set i store, nya skärmdumpar från nya spel m.m...Mycket viktig info!

Sen så följer jag även 2 simblr's! Fantas simblr och Saras simblr!

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards