livetisims

Alla inlägg under mars 2014

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet. 

Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en annorlunda person för 1 ½ år sedan och har utvecklats mycket och lärt mig massor i sims. Men insåg också hur roligt jag tyckte att allt var, att skriva, få kommentarer och berätta av mina simmars händelser. Har helt enkelt börjat sakna att blogga om Sims (nuförtiden har jag även en annan blogg). Knappt någon besöker bloggen, vilket jag förstår! Slutade ju skriva för flera månader sedan och har man slutat så har man. Men vill ändå få igång bloggen igen. Dock så går jag ju på sexan, är väldigt social, men, älskar även The Sims! Så har funderat på att smått börja skriva igen...Det låter lite galet eller hur? Plötsligt sluta och sen vilja börja på nytt! Skulle egentligen vilja radera bloggen och skapa om den men då försvinner alla inlägg jag skrivit, så nej det gör jag nog inte! Har faktiskt spelat lite på senaste tiden och börjat få upp ögonen för det igen. Har bland annat nyss kommit hem från semester och håller på att bygga hotellet vi bodde på. Vill ni läsa? Återkommer om detta.

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards