livetisims

Alla inlägg under november 2012

??

Av Simmer Nea - 29 november 2012 21:15

Ni ska bara veta att jag verkligen och jag menar verkligen har skuldkänslor över att jag inte bloggat...Har länge skrivit: bättre uppdatering på G och sånt...Förstår att ni känner er uttråkade och så...Men vi har haft massor av jobb i skolan och jag har varit upptagen med att njuta av en lite "lugnare" vecka, vi har julfest den 14:e december och mycket skall förberedas...Jag har också haft bloggtorka och inte vetat vad jag ska skriva om, kommentera om du har en ide´! Ni ska också veta att jag verkligen tänker på er och på bloggen! 

 

Julöppning imorgon och lillajul m.m

Hmm...nu fick jag en ide, en bra sådan!

 


Av Simmer Nea - 23 november 2012 21:00

Jag har haft både en jobbig och rolig skolvecka! Matteprovet var superlätt och fick alla rätt (dock har vi del 2 nästa vecka, d.v.s det betydligt svårare provet) Sen igår var jag på innebandyturnering med klassen, vi blev sist av alla men själv tyckte jag det ändå gick bra! ;) Och idag var vi och simmade med skolan och de två sista timmarna kollade vi på Joulutarina. Bloggen har legat nere och jag har inte hunnit. Helgen verkar bli lugn, vilket kan vara bra när det är 1:a december nästa helgs lördag! Hur snabbt går tiden egentligen? 

 

Min första alien nånsin :P 

Kan inte lova super mycket bloggning under helgen, men ingen bloggpaus blir det inte!

 

 

Av Simmer Nea - 19 november 2012 20:17

Headern blev klar väldigt snabbt och den är inte av snyggaste resultat...Men den har en röd julig färg och har en bild från varje årstid.

 

Fast förresten varför beskrev jag hur den såg ut? Ni ser ju den ändå när ni går in på min blogg? Knäppa jag! ;P

 

Av Simmer Nea - 19 november 2012 19:47

Det blev sen bildbomb, har haft mycket att göra de senaste dagarna. Hoppas ni förstår! :)

 

 

  

                                             

Det blev ganska många bilder! Och för er som inte har Årstider kan jag verkligen rekommendera det! :D

Lite för denna vecka:

-Ny header på gång

-Årstider-Sommaren

-Jag har börjat planera inför adventskalendern


Har matte-prov imorgon (superlätt :P) och sen innebandyturnering på torsdag och simning med skolan på fredag, fullt program! Fast update ändå! :D

 

 



Av Simmer Nea - 17 november 2012 17:28

Årstider är installerat, det fungerar helt perfekt och nu skall jag starta spelet och spela! ;D 

 

Igår skrev jag ju att det skulle blir super bra update, men Årstider är i vägen, tyvärr! Fast imorgon kommer bild-bomb! :D :D :D

 

Av Simmer Nea - 16 november 2012 20:14

Sitter här med förkylningen och nervositeten, tills imorgon! Jag vill ha, vill ha, vill ha! ÅRSTIDER, ÅRSTIDER, ÅRSTIDER!

Har inte kunnat spela ordentligt en enda gång denna vecka, eftersom att jag väntat SÅ på Årstider! Vi åker väldigt tidigt imorgon (eftersom att vi får besök på eftermiddagen) och sen ska jag spela, spela, spela! ;D Bildbomben kommer sen när jag spelat lite i Årstider och har screenshots att visa er (bra sådana ;P) Inlägg imorgon, det kan ni lita på!

Inte mina bilder:

                   
Och tack för den höga besökar-statistiken! ;P 

 

 

Av Simmer Nea - 15 november 2012 13:31

Byggde igår ett enkelt hus som jag ska spela i när jag får mitt årstider. Huset är bara inrett i köket och badrummet. Resten får inredas av årstider-möbler! :D

 

Framsidan

 

Baksidan

 

Inifrån uppifrån

 

Köket

 

Badrummet (blev svårt att få en bra bild)


Huset har alltså: ett kök kombinerat vardagsrum, 3 sovrum, ett badrum och en ganska rymlig bakgård. Vill ni att jag ska ladda upp det på Exchange? Säg till! Det var också nån som undrade om jag kunde ha en bildbomb och jo visst kan jag det! :P

 

 

...

Av Simmer Nea - 14 november 2012 18:34

Vet att det har varit en super seg update denna vecka, men om jag ska vara ärlig så har det varit en sjukt jobbig vecka hittils, både med skolan och kompisarna... Men nu är allt bra igen och jag lovar att det blir en bättre update i slutet av veckan! I promise! Årstider kommer dessutom i morgon (vet inte hur många gånger jag sagt det?) fast jag får det först på lördag. Ni får också ett par bilder, bildlösa inlägg suger eller hur??

 

Landskap i Hidden Springs.

 

Charlies barnbarn Emilia.

 

Andreas och hans fru.

 

Sim är och badar.

 

Dimma i Moonlight Falls.

 

Lie Mannen gosar med katt.

 

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards