livetisims

Alla inlägg under april 2013

Av Simmer Nea - 6 april 2013 08:35

Hejsan svejsan! Jag ärligt talat glömde bort 30-dagars utmaningen, men jag ska skärpa mig och ni ska få 4 dagar i ett nu!

Dag 3:--Bästa expansionen?--  

Denna punkt är verkligen svår! Jag tycker nog om alla expansioner men om jag måste välja tar jag nog Universitetsliv! Jag har inte spelat med alla funktioner än men jag älskar det ändå! Fast det som är synd är att det finns en jätte, jätte jobbig bugg som ser ut såhär:

 

Man kanske inte ser så bra på bilden men när mina simmar ska gå in i byggnaden där man kan vara med på lektionerna så är det en massa extra simmar där och mina simmar slipper inte in! Hoppas EA gör en uppdatering som fixar detta...Förövrigt så finns det många saker jag gillar när det kommer till Universitetsliv, t.e.x att det kommer med flera nya snabbmåltider (popcorn, nudlar m.m...) och sen så gillar jag den nya "staden", landskapet är väldigt vacker och byggnaderna har det mesta!

 

Sen gillar jag att det finns så mycket nytt i CAS! Kolla in alla detaljer:

 

På jackan ser man det lilla lama-tecknet och knapparna, håret är väldigt detaljerat men svårt att förklara...

 

Annan bild från CAS. Det finns många fler saker också men dessa är bara ett par stycken!

Dag 4:--Sämsta expansionen?-- 

Eftersom att jag gillar de flesta expansionerna är detta rätt så svårt, men det blir nog Destination världen...När jag först köpte det var det min andra sims expansion någonsin (jag visste nästan inte ens att det fanns fler än grundspelet och Husdjur ;P), hursomhelst gillade jag det först men man tröttnar ju rätt så fort på att resa och så. Jag önskar att spelet hade varit lite mer semester också! 

 

Bild från Egypten, mitt favoritresemål! 

 

Dag 5:--Bästa prylpaketet?-- 

Jag har ju inga prylpaket men om jag ska bedömma efter trailarna och det jag läst skulle jag kanske ta..hmm...Utomhuslyx!

   

Förlåt, över de dåliga/små bilderna...(bilderna tillhör ej mig)

 

Dag 6:--Sämsta prylpaketet?--

Om jag ska bedömma på bara trailare och vad jag läst skulle jag nog ta...Stadsliv! Jag skulle knappast använda stadsbyggnaderna eller stadssakerna eftersom att jag gillar när simmarna bor på landet, dock älskar jag Bridgeport!

 

(Inte min bild) 

//Simmer Nea  

Av Simmer Nea - 2 april 2013 17:15

Då så, låt oss börja med dag 2! Den lyder såhär:--Vilka prylpaket har jag?--

Som vissa kanske vet så har jag hittils inga prylpaket men längre in i framtiden så får vi se...Fast om jag skulle välja bland de som finns kanske det skulle bli Lyx & Design eller Utomhuslyx, de 2 verkar mest intressanta. 

    

Imorgon kommer dag 3!

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards