livetisims

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Supernatural-Händelser

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!

 

Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥

   

De vadade försiktigt ner i vattnet.

 

De hade lite vattenkrig men eftersom att solen sällan lyser i Moonlight Falls så var vattnet väldigt kallt...så de gick upp ganska fort.

     

Efteråt så åkte de till biografen och tittade på nån action film. Efter filmen så passade Ned på att dricka lite färskt blod...

 

Samma kväll så skulle Izabelle på skolbalen, hon hamnade i slagsmål men blev även baldrottning.

 

Nina blev mogen och vuxen, haha hon har ju på sig simkläderna?? xD

 

Ned tillbringade tid med sin son Harald och försökte lära honom lite ord, och nog lärde han sig. 

Sorry för det korta inlägget men hinner inte skriva mer utan måste förbereda mig inför ridningen! ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Av Simmer Nea - 18 oktober 2013 10:14

Kommer ni ihåg att jag nån gång förr har skrivit om mitt övernaturliga hushåll? T.ex här och här. Jag tänker berätta om simmarna som just nu tillhör hushållet. :)   Vi börjar med Nina Apple som ni kanske har läst om när hon gifte sig. Man skulle...

Skapa flashcards