livetisims

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

PGC Creme-Del 3

Av Simmer Nea - 14 april 2013 15:19

Här kommer ett PGC-inlägg! :D 

 

Lukas och Cissi blev Bästisar-för-evigt. 

 

Lucy tillkänngav att hon var gravid.

 

Han verkade ta det ganska bra :P

 

Draaaaaagkaaaamp!!!!!

 

Vintern och snön kom och pojkarna gick ut för att bygga en snögubbe! Samma kväll fick Lucy värkar och de åkte till sjukhuset, gissa vad de fick?

 

Jo, tvillingar! Det blev en pojke, Jonas och en flicka, Clara.

 

 

Nästa dag åkte pojkarna till vinterfestivalen (höll på att skriva sommarfestivalen, xD) för att umgås. De började med att ta ett gratulationskort:

 

 

De tog även en skrinntur.

 

Efter det var de hungriga så de köpte lite att äta/dricka.

 

Sen så märkte jag att när simmarna tar upp sina små för att gosa med dem så blundar bebisarna! Så OTROLIGT sött! Eller är det bara nått jag missat? Hursomhelst såå sött! <3

 

Sen var det dags för Cissi att växa från valp till hund. Ett par roliga bilder på henne:

   

Haha, hon ser ju bara hur rolig och konstig ut! Såhär började hon se ut påriktigt.

 

Ganska söt va?

 

När Luka skulle bada Clara så såg hon bara såå söt ut...fastän hon skriker! Dock vet jag inte varför han badade henne med "filten" på, ska det vara så? Eller är det en bugg?

 

Lukas byggde en "tragisk clown" snögubbe.

 

Pojkarna åkte igen till vinterfestivalen och Elmer fixade verkligen snowboard! Två coola bilder på honom:

 

 

På kvällen så hade de ett presentparty (det var snöflingedagen), dock blev det lite misslyckat på grund av att jag inte hittade presenterna (de var i huset som ligger på bakgården -.-), tillslut hittade jag dem men gästerna hade tydligen redan öppnat dem (?weird?). Samma kväll skulle tvillingarna växa till småbarn.

 

Såhär började Clara se ut (efter att jag stylat om hennes kläder och hår). Hon har mammas ögonfärg och jag har ingen aning om varifrån hon har fått hårfärgen? Hursomhelst lät jag henne behålla den.

 

Jonas fick orangefärgat hår (från Luka) och mammas ögonfärg, dock har jag inte stylat om honom ännu, gör väl det sen när han inte ligger i sängen och sover...haha! 

Längre än såhär har jag inte spelat, men snart (snart!) fyller Luka, Lucy, Elmer och Lukas år! Dessutom på samma dag...det kommer ju bli kaos! Och snabbt före jag slutar; angående min 30 dagars utmaning så skriver jag säkert dag 14 och dag 15 imorgon istället för idag, chao! :P

 
 
Nessies Simsblogg

Nessies Simsblogg

14 april 2013 17:36

Hej! Bra inlägg! :) Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna tusen simpoints att spendera i sims 3-store. Hoppas du vill vara med och delta. :) Kram! Fin blogg!

http://nessiessims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards