livetisims

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Lite randomt...

Av Simmer Nea - 11 november 2012 18:05

Vet att det skulle ha blivit historia idag... Och jag är ledsen att jag inte har gjort den så, förlåt! Har inte haft ork eller så och nu börjar en jobbig skolvecka igen...med finska prov... Nåja jag är ju tvåspråkig och kan finska men det är ändå väldigt jobbigt med skola och sånt (det tycker väl alla?) Men det är bara att ta en dag i taget. Och alla simsare där ute vet väl vad som händer denna vecka?? Joo, ÅRSTIDER kommer ut!!! :D :D :D LÄNGTAR! Jag borde få mitt spel på Lördag eller Söndag (hoppas jag ialla fall). Om ni missat min lilla genomgång så kan ni läsa den här.

 

(Inte min bild, fast älskar den)

Bilden ovanför har jag dessutom som skrivbordsbakgrund! 

Nästa vecka blir det nog en ganska bra update ändå (åtminstone i helgen :P). Jag skriver inte när inläggen kommer ut denna gång utan bara vilka inlägg som kommer. 

Historian, MYCKET om årstider (och bilder såklart), landskap från en stad (kolla omröstningen), mina favorit sims bloggar med m.m... 

Och notera en liten annan grej; förr bloggade jag för statistikens skull men nu ska jag istället börja blogga för rolighetens skull! ;P Och en till liten grej, tack för alla som laddade ned Zack hushållet! Jag kan säga att mycket har hänt, Cecilia har fått en liten tjej och gift sig med Elliot Keaton (tror att han hette så :P) och Andreas har också gift sig och bor som granne med mig med sin fru och deras flicka Norah, dock kommer Charlie och Samuel snart att dö (de är åldringar) och förresten jag rev strandvillan och flyttade till Jamie Jolinas hus (fast hon bor inte med oss). 

Och jo glömde nästan har ni sett den nya kategorin Historien om Izabella, det är den nya historiens namn!

Ska vänta på att Williams lista sänds nu och sen sätta mig framför tv:n och kolla Solsidan!

 

Landskapsbild från Kina, såå vackert! 


 
 
saga

saga

14 november 2012 22:32

ÅÅÅÅåååå! Gud vilken fin bild från Kina!

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
saga

saga

14 november 2012 22:32

Kan du inte ha en bild boomb någon gång?

http://rampljus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards