livetisims

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Bröllopsspecial: Buketter och ringar

Av Simmer Nea - 20 juli 2013 07:00

Tidinställt inlägg

Hej, det här är tredje inlägget i bröllopsspecialen och i detta inlägg får ni se lite små detaljer man kan behöva på ett bröllop; buketter och ringar!

 

En enkel men fin bukett från LorandiaSims3.

 

En rosbukett från Mod The SimsNu vidare till ringarna! Alla ringar är inte direkt bröllopsringar, men funkar som bröllopsringar!

 

Ring Love från Irida-Sims.

 

Magic ring från Irida Sims.

 

Flera ringar kommer med i detta set, om du väljer att ladda ner alla förstås. Från Mod The Sims.

Hoppas ni hittade nått av dessa som ni vill ladda ner ;) Imorgon kommer sista bröllopsspecialen som kommer att handla om poser och tårtor. Tiden på inläggena hittar ni här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Skapa flashcards