livetisims

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

PGC Generation 1-Del 5 "Familjeliv"

Av Simmer Nea - 10 juli 2013 19:07

 

Lily tog med sig ungarna till festivalen, när det är vinter och snö ska man ju passa på. Mikaela ville ha en ansiktsmålning och som ni ser på bilden så fick hon det, gulligt va? 

       

Sen spenderade de resten av tiden med att ha snöbollskrig. Har ingen aning vem som vann, lag blå eller lag vit?

 

Stackars snögubbe...R.I.P 

        

Låtsaslek...

 

Mikaela söndrade tv:n, 50 simdaler fattigare är vi nu!

   

Lily brände karlssonbonaran, så hon tyckte det vore bra att lära sig hur man inte bränner maten, även tvillingarna och Jessie deltog i tv-tittandet.

   

Tvillingarna övertalade sina föräldrar att byta sängar för en natt.

     

Lilys födelsedag kom och hon är nu vuxen, dock har inte medelålderskrisen kommit ännu (som tur är!).

 

När våren kom så var det dags för deras första skoldag (det hade vart snödag typ varje dag när de normalt skulle ha vart i skolan...)

 

Nu när det inte finns några småbarn i huset så bestämde Lily sig för att åka ut lite för sig själv. 

     

Jag har placerat ut en fotoautomat på Den Blå Lagunen (där Lily var), så hon fick ta lite normala och larviga bilder på sig själv! Ska bli kul att kolla på bilderna när man kommit in i typ generation 5! :D

   

  

Hon spelade också nått spel med ett par andra killar och sen åkte hon på middag på bistron och tog en liten drink.

   

Medan Mikaela var förkyld så gick Mia på en liten utflykt runt gården och hittade en stor meteor! Hon lekte också på en sak hon fick till julpresent (vet inte varför den är grå?).

     

Lily dansade på vårfestivalen, tvillingarna har båda MVG och vid middagen diskuterade familjen om bröllopet och Mikaela nämnde att hon inte vill ha barn?!

   

Tvillingarna är verkligen bästa vänner och tillbringar sina sista barndomsdar åt att leka med varandra, om ni inte redan listat ut det så är de bästa vänner ;)

PGC
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards