livetisims

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Sommarklänningar m.m...

Av Simmer Nea - 27 april 2013 13:26

Nu när våren är här (i alla fall hemma hos oss) så tänkte jag tipsa om ett par vår/sommarklänningar åt simmarna, jag tog även med en långskjorta, en jumpsuit och en klänning till småbarn. Allihopa är från Ace Creators. OBS: Inte mina bilder!

   

LADDA NER

   

LADDA NER

 

LADDA NER

 

LADDA NER

   

LADDA NER

 

LADDA NER

 

LADDA NER

Kommer snart också att göra ett inlägg med sovkläder och badkläder (att ladda ner).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Skapa flashcards