livetisims

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Dag 14 och 15!

Av Simmer Nea - 16 april 2013 18:44

Dag 14:--Vilken är den fulaste simmen jag någonsin gjort?

Egentligen brukar jag ej göra fula simmar men jag gjorde ett försök:

   

Haha, hon blev bara så fuul! Det är verkligen super duper kul att göra fula simmar, speciellt om man är arg (vilket jag ej är som tur är)! Jag gjorde dock ej hennes andra klädstilar eftersom att jag ej tyckte det var nödvändigt.

Dag 15:--Vilka är mina favoritlåtar på simliska?--

Först har vi 30h3-Double Vision:


Och efter det Asher Roth-Another one down.


Denna låt var med i LOL om ni kanske sett den, Rock Mafia-The Big Bang:

Katy Rose-A Part Of It:

Och sen Kimbra-Good Intent:

Och min absoluta favorit, Daylight!

För det första så är det en super välgjord video! För det andra är melodin super najs! För det tredje är det ett super språk, simlish äger! :P

Jag vet att jag borde skriva dag 16 idag också men det hinner jag ej tyvärr...Utan dag 16 och dag 17 kommer imorgon ( I hope...?).

 

Lukas och Cissi kramas! Cute... <3

 
 
Ingen bild

Memppe:)

18 april 2013 17:05

Vad snygg och rolig sim!! Haha:) :) <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Skapa flashcards