livetisims

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Nya historian!

Av Simmer Nea - 5 november 2012 21:01

Det blir troligen en ny historia på söndag, i detta inlägg presenteras huvudpersonens föräldrar och lite vad som kommer hända. Inget namn på den är bestämd ännu men ska planera så mycket jag hinner! Imorgon har jag både prov och en slags teater! Men det ska nog gå bra! ;D Men nu till inlägget.

Huvudpersonen kommer att vara en tjej och här är hennes föräldrar:

Ann-Marie Kullberg

Hon är våg, gillar pop, favoritmaten är grodlår och favoritfärgen är grön.

Egenskaper:

-Inget sinne för humor

-Prydlig

-Snobb

-Snackare

-Tursam

Ur "dotterns tankar": min mamma är van vid service och bryr sig inte så mycket om andra än sig själv, hon har ofta tur och pappa har alltid varit en riktig gentleman och inte ens haft en tanke att flörta med kvarterets snyggaste simmar.

 

Mamma som 18 åring.

Erik Andersson

Han är vattuman, älskar klassisk musik, äter helst fin limepaj och klär sig i havsblått.

Egenskaper:

-Flörtig

-Prydlig

-Ordentlig

-Vänlig

-Tursam

Ur "dottens tankar": jag har alltid gillat min pappa bättre, jag vet inte varför... Han är precis som mamma en riktig lyckost och råkar aldrig illa ut, pappa kommer från en ganska fattig familj men han verkade ändå imponera tillräckligt på mamma att de gifte sig.

 

Han älskade också att träna som ung!


Kort och gott! Historien handlar om en tjej som blir utstött i skolan och hon vågar inte säga åt nån, förutom en person; hennes ända vän i skolan som heter Sebastian. I smyg träffas hon och Sebastian och till slut så... 

Hehe! ;P Resten så får senare...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simmer Nea - 7 mars 2014 20:52

Hej alla! Länge sen jag skrev något...Har funderat över detta med bloggen och min sims lust ett tag nu och ville få detta skrivet.  Jag har på senaste tiden läst inlägg på bloggen från förr och vissa gånger känner jag inte ens igen mig! Var en anno...

Av Simmer Nea - 21 november 2013 16:40

Lovade ju er ett inlägg idag, även fast jag är väldigt upptagen idag med ridning och allt...Men lovade och håller det!   Ned och Ninas bröllopsdag kom och de bestämde sig att fira den genom att åka till stranden för att bada. ♥     ...

Av Simmer Nea - 20 november 2013 20:10

Imorgon kommer ett eller några inlägg, lovar! ;) Psst, ledtrådar:     ...

Av Simmer Nea - 16 november 2013 21:40

Hej, jag vet att jag sa att bloggen var nedlagd och så men sanningen är den att jag har lust att starta den igen och börja skriva...Men då kommer det hända det här att jag sviker er igen och att jag inte har nån lust att skriva...Vad ska man göra lik...

Av Simmer Nea - 29 oktober 2013 19:27

Tyvärr...Bloggen är för tillfället nedlagd, jag kan komma tillbaka men chansen är liten...Tack för att ni funnits här, besökt och kommenterat! ♥♥♥♥♥ Bloggen har funnits i över 1 år och jag är glad för det, men just ...

Ovido - Quiz & Flashcards