livetisims

Alla inlägg under september 2012

Av Simmer Nea - 4 september 2012 19:00

Är ledsen över förra inlägget... Men har lugnat ner mig nu. Måste be om det där lösenordet så att jag får uppdatera... 

Men som rubriken lyder finns det iaf nått gott med denna dag; Besökarrekord! 

  

16 är mer än 15! 

 

Random bild

Av Simmer Nea - 4 september 2012 17:30

Är så himla sur just nu! Nån kommenterade på inlägget jag just tagit bort att jag glömt att uppdatera och att det var därför Diesel iconen inte syntes! Men som svar kan jag ge: Jag får inte uppdatera eftersom att det kan orsaka virus! Vet att detta låter helt galet men jag behöver ett dumt lösenord som jag måste skriva in precis alltid! T.e.x om jag vill trycka på Mer när man ska starta sims.

 

(Där pilen pekar)

Till det behövs det där dumma lösenordet! Blir såå arg! Det behövs för nästan absolut ingenting! Och ja, jag vet att det knappast blir nått virus om jag uppdaterar... Men såå är det! Önskar att det där lösenordet inte fanns! 

Vet att detta blev ett skit tråkigt inlägg men jag var absolut tvungen att få skriva vad jag själv tycker... 

  

Bild från förra inlägget (som raderades).

Av Simmer Nea - 4 september 2012 15:25

Alltså ibland ser simmarna så himla roliga ut...

 

...iaf när spelet laggar! xD

Och såhär ser hon ut på riktigt:

 

Hehe, hon visar upp sin bröllopsring!

Kände att bloggen behövde fyllas ut lite så ni fick ett litet randomt inlägg :P

Bara 2 dar kvar till Övernaturligt! 

Av Simmer Nea - 3 september 2012 19:07

Vet att det kommer lite sent. Men nu kommer en liten presentation om familjen Treewood. 

De bor i Sunset Valley i ett trähus gjort av mig. 

Mamma Ronja:

 

Egenskaper: Galen, Familjeinriktad, Vänlig, Inget sinne för humor och Oturlig.

Intressant: Ronja fick en elchock en gång men Liemannen gav tillbaka henne livet...på grund av hennes otur :P

Jobb: Arbetslös


Pappa Andreas:

 


Egenskaper: Nolla, Familjeinriktad, Klumpig, Fegis och Vänlig.

Intressant: Eftersom att Andreas är fegis svimmar han jätte ofta!

Jobb: AT läkare. (Inom sjukvården)

Sen har vi de 4 barnen (sa fel i förra inlägget sry!)

Tess:

 

Egenskaper: Modig, Slabbig och Vegetarian.

Intressant: Hon har en tvillingssyster som heter Ylwa (se nedanför).

Betyg: Är med på hederslistan.


Ylwa:

 

Egenskaper: Älskar naturen, Prydlig och Vänlig.

Intressant: Är ganska olik sin tvilling, t.e.x prydlig är motsats med slabbig.

Betyg: Precis som sin syster är hon med på hederslistan.


Rufus:

 

Egenskaper: Tankspridd, Tungsovare och Hundperson.

Intressant: Han är den normalaste i familjen... xD

Betyg: VG


Och sist lille Anders:

 

Egenskaper: Klumpig och Vänlig.

Intressant: Anders lärde sig prata, gå och gå på pottan på samma dag.


Det var den familjen. Kommer säkert göra fler sånahär "familje" inlägg nån annan gång. 

Måste sluta skriva nu tangentbordet strular -_-''

Av Simmer Nea - 3 september 2012 17:53

Blir mer bloggande senare idag; när jag ska presentera en av mina favoritfamiljer. Ni kan få veta att till familjen hör: två vuxna, 5 barn och mamman är dessutom gravid så det kommer bli ännu fler! Denna familj ska jag försöka hålla på med jätte länge och försöka få släktträdet att bli stort!

 

Random bild... :P 

Av Simmer Nea - 2 september 2012 09:02

15 besökare igår! :D

  


Vet förövrigt inte om det blir riktigt mycket bloggning idag; jag ska vara lekledare på kalas ;)

         

Älskar simmens ögon på första bilden ♥




Av Simmer Nea - 1 september 2012 20:49

Har äntligen hittat Pangus yxa! Tack tack Simsarn och sims-emilia! Ni var till stor hjälp så ni förtjänade en länkning! ;) Har förberett inför nästa "färdighet" som kommer att bli Kamsport. Vet inte om det kommer upp imorgon eller inte men vi får se. Och hur jag bygger bibliotek är lite problematiskt... När jag tar bilder med PrtSc SysRq knappen och klistrar in  i paint blir det bara svart? Vet nån vad jag ska göra? Jag borde få det utan också men helst med så förstår man bättre...

Min sim och Pangus yxa:

     

Skönt nu när man slipper rensa en massa stenhögar i timtals och kan krossa den gigantiska stenen ;)

Pangus yxa du är min vän :D

Av Simmer Nea - 1 september 2012 15:00

Har inte hunnit med bloggen... Hade disco med klassen igår och är riktigt trött idag :S Får nog vila mig tills imorgon Och tack, tack TACK...för alla snälla kommentarer :D 

 

Och jag såg även att nån undrade hur jag bygger ett bibliotek. Det kommer jag visa i ett annat inlägg, kanske imorgon. 

Bjuder på några bilder medans:

   

   

Skapa flashcards