livetisims

Alla inlägg under september 2012

Av Simmer Nea - 9 september 2012 14:11

Bloggen behöver fixas och därför kan den se lite konstig ut just nu. Ny header är på gång med m.m

 

Inte min bild


Av Simmer Nea - 8 september 2012 17:49

För tillfället är jag hos min storasyster och kommer sova över tills imorgon... Dock ska jag till Sara imorgon, d.v.s förvänta er inte mycker bloggning... Men bla, bla, blaa. Som tur så har hon också sims på sin dator (dock endast grundspelet) men jag tyckte ändå att det var roligt att testa att bara ha grundspelet ;) Hittar inte några bilder (fattar mig inte på hennes Mac dator). Så ni får en gammal bild istället...

 


Av Simmer Nea - 7 september 2012 18:19

Hahaa, simmarnas miner är så roliga när de cyklar...

På cykeltur genom Shang Simla

Kan tyvärr inte skriva mer på grund av detta förbaskade tangentbord...   


Av Simmer Nea - 6 september 2012 15:51

 

...min favorit bland nyckelstenarna!

P.S Kommer att köpa/beställa Övernaturligt! :D

Av Simmer Nea - 6 september 2012 06:43

Försökte hitta nån video på Övernaturligt. Och jag hittade dessutom 3 stycken!

Sticker iväg till en kortdag i skolan nu

Av Simmer Nea - 5 september 2012 19:43

Jag fattar inte på torsdagar har vi alltid 4 lektioner men ändå hade vi 5 läxor? Jag svimmar av alla läxhögar... Tur att det snart är helg igen... Då ska jag kanske beställa hem Övernaturligt! Eller tidigare än så... Har knappt hunnit spela nått idag, men imorgon ska jag göra klart läxhögen när jag kommer hem från skolan, sen är det bara att njuta av simmarnas galna humor och roliga språk (vad pratar jag om?). Nåja nått har jag iaf hunnit spela men inte mycket!


 

Landskapsbild från Shang Simla.

Plus några bra sims videor:

Imorgon borde det bli mer bloggande! ;)




Av Simmer Nea - 5 september 2012 06:45

 

...blev det 27 unika besökare igår! :D

 

Imorgon kmr det ut!

Sticker till skolan nu!

O.O

Av Simmer Nea - 4 september 2012 19:10

 

Hur gick detta till?!

TACK! :D

 

Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards