livetisims

Alla inlägg under september 2012

Av Simmer Nea - 17 september 2012 19:24

Vinden blåser utanför mitt fönster, och strömmen kom just tillbaka.. Måste gå nu genast (strömmen kan gå när somhelst)

 

Arkivbild

Av Simmer Nea - 15 september 2012 19:19

Har mest tittat mig runt i Sunlit Tides idag, förövrigt har jag mest slappat och kollat på film (ibland orkar man inget annat). För att bloggen inte ska se helt ouppdaterad ut kommer jag bjuda på bilder från den nya staden (ön) Sunlit Tides.

       

Älskar bild nr.1 ;)

Av Simmer Nea - 14 september 2012 15:42


  

Jepp, i torsdags köpte jag Supernatural. Kommer inte bli mer uppdatering jag ska åka till Nelle ;)


Av Simmer Nea - 12 september 2012 15:14

 


Usch, vad man är trött när man är förkyld... Ni fick inte ett långt inlägg men som Emilia sa åt mig, så ska man inte anstränga sig när man är sjuk ;)

Av Simmer Nea - 11 september 2012 18:58

Har ni sett detta under ert besök i Frankrike?

Ganska coolt.

Dessutom så mår jag redan bättre tack vare min medicin :) 

P.S Åker kanske till stan på torsdag, då tänker jag skaffa Övernaturligt!

Av Simmer Nea - 11 september 2012 15:59

Jepp, har blivit förkyld... Har ingen ork alls, inte ens att spela sims.

 

Random bild


Av Simmer Nea - 10 september 2012 20:29

Har ärligt talat inte spelat ett DUGG idag... Men det är väl bra att ta nån paus ibland också ;)

 

Mina simmar gifter sig... Naaaaw ;3

LÄNGTAR SÅÅ TILLS JAG FÅR...

 

...Övernaturligt!

P.S Inte min bild (den första).

Av Simmer Nea - 9 september 2012 19:38

Ett par bilder från när min tonåring bjöd ut sin kille på middag.

  

 

 

Hehe, hon somnade visst på soffan... 


Om mig


Hej! Vem du än är simsare, människa eller alien är du välkommen att läsa denna blogg!

Har du en fråga?

10 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vad letar du efter?

Arkiv

Emerald

Andra simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards